Het was een bevlogen week met nationale berichtgeving over Ouder-Amstel, maar GroenLinks bleef doorgaan op eigen kracht met "Groen, Gezond & Gezamenlijk". In de weekenden en doordeweeks werd er geflyerd in het prachtige weer. Maar het was vooral het moment van de waarheid voor Jadranka en Linda: zij moesten de GroenLinks idealen verdedigen in 2 debatten. En dat ging fantastisch!

Linda was een innemende en vakkundige spreker die alle lastige vragen wist te beantwoorden en aandacht vroeg voor het Dorpshart Duivendrecht, dat er na 4 jaar onderhandelen nog steeds armoedig bij ligt. Jadranka legde aan de ondernemersverening vol passie uit wat duurzaam ondernemen op zou kunnen leveren, niet alleen voor het milieu maar ook voor ondernemers zelf.

En nu is daar dan de eindsprint! Linda Muusses: "We hebben allemaal gestreden de afgelopen weken, en gaan nog steeds vol frisse moed iedere dag aan het werk voor een Groen, Gezond & Gezamenlijk Ouder-Amstel." De fietscaravaan zal deze zondag nog een keer beide dorpskernen aandoen met muziek en een persoonlijke brief van de lijsttrekker. We gaan ervoor zorgen dat ook de komende vier jaar het groene geluid in Ouder-Amstel nog steeds sterk te horen is!

Maar dat is nog niet alles, het flyeren langs de deuren gaat onverminderd door. En er zijn nog enkele persoonlijke acties die wij zullen gaan uitvoeren de komende dagen, Groenlinks gaat door tot de finish line!